kaninhoopparen

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Sandra Eriksson - 8 november 2011 19:09

Hej!

Hopptränade idag. Lite krok blev de. Började träna ganska sent så de blev mörkt väldigt snabbt så de fick bli en snabb träning idag.


Tolvkvadratens be my friend:

Kompis hoppade bra men var väldigt sugen på allt gräs. Provade hoppa några lätt hinder (30cm) idag vilket funkade riktigt bra. Jag är nöjd och han kämpade på bra även fast de blev högre. Men ska fortsätta träna låga höjder så han blir jätte säker på den höjden och sedan höja sakta. Duktig liten kille!


Elsa Drömmarnas Drottning:

Elsa hoppade väldigt bra idag. Hoppade bara på lätt höjd och kommer att fortsätta med de. För om jag höjer och träna på höga hinder då tycker hon att lätthindrena är jätte låga och börjar slarva och de är bara onödigt. Men är jätte nöjd över Elsa idag och hon har inte varit nå sur sen i lördags så hon hade nog bra en dålig dag!


Hejdå!

/ Sandra, Elsa & Kompis!

Av Sandra Eriksson - 8 november 2011 18:58

 

Kompis nya sele!

Presentation

Hej!
Jag heter Sandra Eriksson och jag håller på med kaninhoppning. Jag tränar och tävlar med mina två kaniner "Elsa" och "Ävert".

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards