kaninhoopparen

Direktlänk till inlägg 18 november 2011

Finågon som har...

Av Sandra Eriksson - 18 november 2011 11:33

Hej!Fick ett erbjudande om att visa upp mina kaniner och kaninhoppning. De är ett tv- team från Tyskland aom vill komma och filma kaninhoppning den 28, så då ska jag till Arvidsjaur.Eftersom att Elsa bara hoppar MSV och Kompis typ bara Mini/Lätt så tänkte jag höra om de finns någon snäll persion som skulle kunna/vilja låna ut sin kanin så de blir fler kaniner som hoppar. om de finns någon som kan låna ut sin kanin. Ev. så skulle jag kunna betala en liten peng för att jag får låna den.kommentera inläggen så kommer vi överens om hur vi ska göra. kravet är att den ska vara minst lättklassad:-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Eriksson - 23 juli 2012 00:00

Hej! alla hinder är nu sålda! :)

Av Sandra Eriksson - 31 maj 2012 21:04

Hej! Idag har jag varit och jobbat och ritit Tage och jag och Anna for ut i skogen med Kakan och Callis. Jag red Kakan och han skötte sig super bra! Har hjälpt anna mes hennes hästar . sen var vi en sväng till Sannas skola dom hade nå grejs på skolan...

Av Sandra Eriksson - 7 december 2011 18:53

          Inte så bra kvalla på bilderna men de är i alla fall något. Båda kaninerna skötte sig otroligt bra när jag hoppade med dom i tisdags!! Så nöjd. Kompis har utvecklats jätte mycket!   hej då! /Sandra, Elsa & Kompis! ...

Av Sandra Eriksson - 25 november 2011 18:20

Hej!nu är jag påväg till stockholm. så mamma är kaninvakt under helgen. kommer hem på söndag. då är planen att jag ska hoppträna med kaninerna! hej då! /sandra. Elsa & Kompis...

Av Sandra Eriksson - 19 november 2011 10:18

Hej! Hopptränade idag. De gick JÄTTE BRA!   Tolvkvadratens Be my friend: Kompis hoppade JÄTTE BRA idag med bra fart. Började med att värma upp han på mini hinder och sen mot slutet hoppade han även några lätt hinder! :D Han var riktigt fokuse...

Presentation

Hej!
Jag heter Sandra Eriksson och jag håller på med kaninhoppning. Jag tränar och tävlar med mina två kaniner "Elsa" och "Ävert".

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards