kaninhoopparen

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sandra Eriksson - 29 oktober 2011 10:37

Nu ska jag försöka blogga här mer! Kompis har växt så himla mycket nu! Han har blivit så sjukt fin! Är så himla nöjd med han. Rengjorde hans bur idag och så stoppade jag han i hagen, Jag gick in en snabbis för att rengöra hans skålar och när jag kommer ut så vara han lös på gården och åt gräs, lät an fortsätta vara lös på gården men han höll sig innanför staketet och tyckte nog att de var skönt att få rära sig ordentligt utan sele!


Han är så lik Elsa. Lungn och super snäll. åller sig på gården när han är lös och sånt. Lill gubben!

 

en ny bild på han! han är så fin!!!!<3


hej då!

/ sandra och Kompis!

Av Sandra Eriksson - 14 oktober 2011 22:31

Just nu ska jag ta en liten blogg paus på denna blogg. Men jag kommer självklart att skriva upp viktiga saker som när vi hopptränat med kaninerna för Kompis kommer att utveklas för varje träning de är jag helt säker på! Men om ni vill läsa mer om vad jag gör under dagarna och lite smått om kaninerna så gå in på  www.sandraaerikssonn.bloggplatsen.se


hare så bra alla!!

/ Sandra, Elsa och Kompis!

Av Sandra Eriksson - 4 oktober 2011 22:41

  I söndags åkte Elsa till sin fodervärld och där kommer hon stanna i ca.1 månad till att börja med !

Presentation

Hej!
Jag heter Sandra Eriksson och jag håller på med kaninhoppning. Jag tränar och tävlar med mina två kaniner "Elsa" och "Ävert".

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards