kaninhoopparen

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Sandra Eriksson - 5 november 2011 12:34

Hej!

hopptränade idag med Linnea och hennes kaniner. De var otroligt blåsigt så hindrena blåste omkull nästan hela tiden men vi kämpade vidare och de blev en rätt lyckad träning ändå.


TOLVKVADRATENS BE MY FRIEND:

kompis hoppade otroligt bra idag(!!!!). Han hade super bra fart och hoppade hindrena utan att tveka. Hoppade lite högre hinder idag gämfört vad vi gjort tidigare. Men de var inga större problem han kämpade på ändå! Tror denna grabb kan bli rätt duktig hoppkanin ändå.


ELSA DRÖMMARNAS DROTTNING:

Elsa hoppade ganska bra idag. Hon slarvade ganska mycket och var jätte jobbig idag. Men de är bara fortsätta träna för fullt så blir de nog bättre. Elsa var värkligen inte på nå bra humör idag. hon försökte bitas flera gånger och var jätte sur. hoppas hon bara hade en dålig dag idag!


hare så bra!/Sandra, Elsa & Kompis

Presentation

Hej!
Jag heter Sandra Eriksson och jag håller på med kaninhoppning. Jag tränar och tävlar med mina två kaniner "Elsa" och "Ävert".

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards