kaninhoopparen

Alla inlägg under juni 2011

Av Sandra Eriksson - 29 juni 2011 20:53

Hej!

 

Idag har kaninerna vilat på förmiddagen. badade dom idag och tror dom tyckte de var ganska skönt eftersom att de var så sjukt varmt ute. Sen på kvällen så var jag och sofi ute och sprang lite med dom, dom var ganska pigga ska hoppträna med dom någon dag!

Av Sandra Eriksson - 24 juni 2011 20:32

  Igår (torsdag 23 juni )!

Vi for till stugan vid 11. Var framme vid 1. Sen på efter middagen/kvällen så var jag ute och sprang med Ävert och Elsa fick vara på gräsmattan och äta massa gräs.


På kvällen då jag skulle mata kaninerna så mådde inte Ävert så bra han var dålig i magen och så men var ändå pigg! Så var lite orolig över han.


Idag på morgonen gick jag ut oc kollade kaninerna och då mådde han som vanligt igen så de käns bra! Idag har kaninerna vilat för de har regnat lite här och så är de ju midsommar!


hej då!

Av Sandra Eriksson - 21 juni 2011 13:05

Vinnarna från tävlingen blev...


1. Amanda Bergman

2. Maya Sundqvist

3. Nova Svanberg


STORT GRATTIS TILL ER SOM VANN! :D


Ni som vann Maila mig på sandraeriksson123@hotmail.com


Av Sandra Eriksson - 17 juni 2011 10:14

ÄVERT- Han hoppade väldigt bra idag. De var sjukt varmt så han blev trött 

             väldigt snabbt men han skötte sig riktigt bra!



Elsa -Hon hoppade bra men var väldigt tjurig. hon började "Morra" när man skulle

        få henne att gå frammåt i banan och då blev hon sur när hon inte fick äta

        gräs. Men hon hoppade bra när hon väl kom fram till hindrena. Så jag är

        ändå riktigt nöjd med henne!

 

 


Av Sandra Eriksson - 17 juni 2011 09:30

 

De du ska göra för att vara med och tävla om dessa grejer är.

1. Gilla bloggen på facebook (går att göra på höger sida)

2. Lägga upp länken på din hemsida/blogg.

3. kommentera med namn och blogg- / hemsidans adress.


Tävlingen avslutas på Måndag kväll / tisdag morgon!



Av Sandra Eriksson - 16 juni 2011 10:00

   

Grattis Bozz på 4 års dagen!!

Av Sandra Eriksson - 13 juni 2011 08:58

Hej!

De gick riktigt bra på tävlingen igår även fast vi inte blev placerade så är jag nöjd över dom. Dom skötte sig riktigt bra!


  Ävert - Han hoppade med pra fart och var väldigt fokuserad på de han skulle göra. I grunden gick han på 4 fel och i finalen gick han på 3 fel (I vanliga fall brukar han gå på 6 fel) Han skötte sig super bra!    Tuss - (moas kanin) Hon hoppade bra men är väldigt pigg men hon behöver mer träning så hon blir säkrare på hindrena och inte stressar upp sig så tror jag denna kanin bir riktigt bra! Hon gick på 2 fel i grunden och gick inte till finalen. Men de var hennes debut på tävlingsbanan.  

Elsa- Hon skötte sig bra. hon hoppade fint och hade bra fart. Hon fick 2 fel i grunden och gick inte till finalen. Dom två rivningarna var mitt eget fel. Jag gjorde dåliga svängar, om hon bara fått ta ut svängarna hade hon nog klarat hindrena tror jag. Hon var otroligt duktig! Men Elsa har alltid gått bra på tävlingar om man frågar mig!

Av Sandra Eriksson - 11 juni 2011 15:58

  Hej!

De har varit dålig uppdatering, men nu ska jag faktiskt börja blogga ordentligt igen!


Hopptränade i går och de gick riktigt bra faktiskt.


Elsa - hon hoppade jätte fint och hade super bra fart de var några slarv fel då hon hade för hög fart och inte han lyfta upp små tassarna men  annars skötte hon sig jätte bra!

 

Ävert - Han var jätte pigg idag. hoppade med stora och luftiga spräng i början men sen blev han rätt trött och då kom slarv felen. Men jag är super nöjd med han han är så duktig!

 

Tävling i morgon (söndag 12/6-11) i sävast och de ska bli riktigt kul var ett tag sedan jag tävlade sist så de ska bli roligt! ska åka med Linnea och ska kanske tävla Tuss (Moas kanin) men får inte tag på henne!


Hej då!

/ Sandra Eriksson


Presentation

Hej!
Jag heter Sandra Eriksson och jag håller på med kaninhoppning. Jag tränar och tävlar med mina två kaniner "Elsa" och "Ävert".

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards