kaninhoopparen

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

Hej igen!

Av Sandra Eriksson - 29 oktober 2011 10:37

Nu ska jag försöka blogga här mer! Kompis har växt så himla mycket nu! Han har blivit så sjukt fin! Är så himla nöjd med han. Rengjorde hans bur idag och så stoppade jag han i hagen, Jag gick in en snabbis för att rengöra hans skålar och när jag kommer ut så vara han lös på gården och åt gräs, lät an fortsätta vara lös på gården men han höll sig innanför staketet och tyckte nog att de var skönt att få rära sig ordentligt utan sele!


Han är så lik Elsa. Lungn och super snäll. åller sig på gården när han är lös och sånt. Lill gubben!

 

en ny bild på han! han är så fin!!!!<3


hej då!

/ sandra och Kompis!

 
 
Ingen bild

viktoria

29 oktober 2011 10:47

åå va söt han är :)

Sandra Eriksson

31 oktober 2011 21:00

Tack!

 
Ruby

Ruby

31 oktober 2011 13:34

måste vara en rolig hobby att träna kaniner;P
Men fattar en kanin snabbt, asså är den smart elr?;)

http://bibitto.blogg.se

Sandra Eriksson

31 oktober 2011 21:01

De är riktigt roligt. De är olika från kanin till kanin. men oftast så fattar dom riktigt snabbt :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Eriksson - 23 juli 2012 00:00

Hej! alla hinder är nu sålda! :)

Av Sandra Eriksson - 31 maj 2012 21:04

Hej! Idag har jag varit och jobbat och ritit Tage och jag och Anna for ut i skogen med Kakan och Callis. Jag red Kakan och han skötte sig super bra! Har hjälpt anna mes hennes hästar . sen var vi en sväng till Sannas skola dom hade nå grejs på skolan...

Av Sandra Eriksson - 7 december 2011 18:53

          Inte så bra kvalla på bilderna men de är i alla fall något. Båda kaninerna skötte sig otroligt bra när jag hoppade med dom i tisdags!! Så nöjd. Kompis har utvecklats jätte mycket!   hej då! /Sandra, Elsa & Kompis! ...

Av Sandra Eriksson - 25 november 2011 18:20

Hej!nu är jag påväg till stockholm. så mamma är kaninvakt under helgen. kommer hem på söndag. då är planen att jag ska hoppträna med kaninerna! hej då! /sandra. Elsa & Kompis...

Av Sandra Eriksson - 19 november 2011 10:18

Hej! Hopptränade idag. De gick JÄTTE BRA!   Tolvkvadratens Be my friend: Kompis hoppade JÄTTE BRA idag med bra fart. Började med att värma upp han på mini hinder och sen mot slutet hoppade han även några lätt hinder! :D Han var riktigt fokuse...

Presentation

Hej!
Jag heter Sandra Eriksson och jag håller på med kaninhoppning. Jag tränar och tävlar med mina två kaniner "Elsa" och "Ävert".

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards