kaninhoopparen

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Sandra Eriksson - 1 november 2011 18:36

             

Hopp bilderna är tagna av Linnea Nordberg!


hej då!

/ Sandra och Kompis!

Av Sandra Eriksson - 1 november 2011 18:03

Hej på er!

Idag har jag inte gjort så mycket med kompis han fick vila idag eftersom att han hoppade så bra igår. Så i morgon så ska han bara promeneras med och någon dag under helgen ska han hoppas med igen.


Var även och hämtade en utebur hos Hanna Lassi. TUSEN TACK! Så Kompis fick flytta in  den på en gång! Den var riktigt fin och funkar toppen bra. På Fredag kommer min älskade lilla flicka Elsa hem igen! Har saknat henne. Hon ska få bo i den gamla buren som jag har haft sedan tidigare.


Lördag blir de Hoppträning så den som vill vara med kan skicka en Kommentar eller ett sms eller nå till mig! ALLA FÅR VARA MED!


I morgonska jag även göra ett inlägg om hur kaninerna bor. Burar, vad dom äter och sånt!


Hej då!

/ Sandra och Kompis

 

 

Presentation

Hej!
Jag heter Sandra Eriksson och jag håller på med kaninhoppning. Jag tränar och tävlar med mina två kaniner "Elsa" och "Ävert".

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards