kaninhoopparen

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Sandra Eriksson - 11 augusti 2011 18:40

        


Allt gick så sjukt snabbt. Jag kunde inte göra mer för att hålla dig kvar på jorden. Tog upp dig i famnen och där somnade du in i din jupaste sömn!

De kändes så tungt att veta att de var sista gången jag höll i dig!

Aldrig mer någon som blir super duper glad då man kommer hem, Ingen som stampar i golvet precis då man håller på att somna på kvällen. Ingen man får skratta åt. Ingen som följer efter hunden som en liten svans och ska alltid sitta brevid honom, spelade ingen roll om de var på golvet,soffan, sängen eller hundens bedd han skulle alltid vara med! Vi hade många otroligt roliga stunder och några lite kämpigare. ångrar inte en sekund att jag köpte dig, du har varit som en kompis hela tiden, Jag blev fast då jag såg dig första gången och jag lovade dig att här skulle du få stanna ända in i de sista!

 

du vet inte hur mycke jag älskar och saknar dig Ävert! :'(



Presentation

Hej!
Jag heter Sandra Eriksson och jag håller på med kaninhoppning. Jag tränar och tävlar med mina två kaniner "Elsa" och "Ävert".

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards