kaninhoopparen

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Sandra Eriksson - 21 maj 2011 18:27

 

Ävert förra sommaren!


Hej!

Idag så hopptränade jag och Ävert med Linnea och hennes kanin Lakritz. Kaninerna skötte sig riktigt bra och jag är jäte nöjd över min lilla kille.


Ävert - Han hoppade stort och luftigt över vissa hinder men halv 2:an var ingen favorit idag. Lakritz hade varit och hoppat innan så de luktade jätte gått så han kom så nära hindret så då rev han. Men till slut så hoppade han hela Elit banan utan att riva nå. Min lilla kille  


Klappade lite på Elsa idag och satt och pratade med henne. De tyckte hon om. sen flyttade jag upp hennes bur på Äverts bur så nu är de typ en 3 fackare. (eller 2 fackare med hage under.) Elsa fick vara ute och äta lite gräs på gården idag. Sen fick dom sitt foder för idag så sen ska jag bara ut och ge dom nytt vatten och lite hö.


Hej då!

/Sandra Eriksson

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!
Jag heter Sandra Eriksson och jag håller på med kaninhoppning. Jag tränar och tävlar med mina två kaniner "Elsa" och "Ävert".

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards